συγκέντρωση

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στα ιδιωτικά ΑΕΙ, Πέμπτη 15/2, 12μ, Προπύλαια (Αθήνα), Καμαρά (Θεσσαλονίκη) και σε όλη τη χώρα

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Παρεμβάσεις ΔΕ Θεσ/νίκης: Οι συκοφαντίες του ΠΑΜΕ δε θα περάσουν. Προχωράμε και με πρόταση αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού

  • Τι ακριβώς σημαίνουν οι συκοφαντίες του ΠΑΜΕ για δήθεν «οικονομικές ατασθαλίες» του προέδρου της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης...
Η πεισματική αντίθεση στην αγωνιστική πρόταση των Παρεμβάσεων οδηγεί στην επίθεση στο Χ. Ζαγανίδη και στις Παρεμβάσεις από τον κομματικό συνδικαλισμό του ΠΑΜΕ από κοινού με τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, παλιό της ΔΑΚΕ και νέο των ΣΥΝΕΚ.
Το ΠΑΜΕ εδώ και βδομάδες διακινεί συκοφαντικά κείμενα για δήθεν «οικονομικές ατασθαλίες» του προέδρου της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης Χ. Ζαγανίδη, μέλους των Παρεμβάσεων, χωρίς να παρουσιάζει το παραμικρό στοιχείο. Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά.
  • Λείπουν χρήματα από το ταμείο της Ε΄ΕΛΜΕ; Όχι δε λείπουν, ούτε ένα ευρώ.
  • Λείπουν οι οικονομικοί απολογισμοί για να μπορεί κανείς να έχει έλεγχο της κατάστασης; Όχι όλα τα προηγούμενα χρόνια στα οποία αναφέρεται το ΠΑΜΕ έχουν συζητηθεί και εγκριθεί οικονομικοί απολογισμοί από την ΕΕ, το ΔΣ και τη ΓΣ της Ε’ ΕΛΜΕ-Θ. Εξάλλου αλλιώς δε θα μπορούσαν να γίνουν οι τελευταίες εκλογές για το ΔΣ της ΕΛΜΕ.
  • Λείπουν τα στοιχεία, τα παραστατικά και οι αποδείξεις για τα έσοδα και τις δαπάνες της τρέχουσας θητείας του ΔΣ, ειδικά σε ό,τι αφορά τα χρήματα της αλληλεγγύης στους πρόσφυγες, τα οποία είναι ειδικής κατηγορίας έσοδα; Όχι τα στοιχεία είναι πλήρη, υπάρχει διαφάνεια και τα σχολεία της Ε’ ΕΛΜΕ έχουν ενημερωθεί αναλυτικά για το τελευταίο ευρώ.
Τίποτα δε λείπει λοιπόν από τον ταμία της Ε’ ΕΛΜΕ Γιάννη Νοτάκη, εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ στο ΔΣ της συγκεκριμένης ΕΛΜΕ, αλλά και στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ και παράλληλα δημοτικό σύμβουλο στο δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης και μέλος της Επιτροπής Κ. Μακεδονίας του ΚΚΕ. Τι κάνει λοιπόν ένα κεντρικό στέλεχος και εκφραστή της κομματικής γραμμής να πρωτοστατεί στη συκοφαντική εκστρατεία; Δε γνωρίζει ένα τέτοιο στέλεχος ότι η υπεξαίρεση και οι ατασθαλίες σε βάρος του ταμείου ενός σωματείου δεν είναι μια ακόμα συνδικαλιστική πρακτική, αλλά ποινικό αδίκημα και άρα αν έχει στοιχεία, θα πρέπει να πάει στον εισαγγελέα, αλλιώς εκτίθεται σαν κοινός συκοφάντης; Ή μήπως επειδή το γνωρίζει, αφήνει τη λάσπη να δηλητηριάζει τη λειτουργία των ΕΛΜΕ;
  • ...και γιατί στοχοποιούνται οι Παρεμβάσεις;

Το ΠΑΜΕ φοβάται τον αντίλογο στην πάγια θέση του στην εποχή των μνημονίων ότι «δεν είναι ώριμες οι συνθήκες για σύγκρουση» με τη λαίλαπα της επίθεσης που δέχονται η εκπαίδευσης και η κοινωνία. Αντιπροτείνει ενίσχυση του ΠΑΜΕ και ψήφο στο ΚΚΕ. Το είδαμε στην απεργία που ψήφισε μαζικά ο κλάδος το Μάη του 2013 ενάντια στην αύξηση του ωραρίου, στον αγώνα ενάντια στη διαθεσιμότητα, στην επίθεση που δέχονται φέτος οι αναπληρωτές. Το είδαμε και στο ασφαλιστικό με την πρόταση του ΠΑΜΕ για 48ωρη απεργία «όταν και αν κατατεθεί» το νομοσχέδιο που δέχτηκαν ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και άφησαν την πρωτοβουλία στην κυβέρνηση η οποία διάλεξε ένα σαββατοκύριακο στις διακοπές του Πάσχα με αποτέλεσμα το κυβερνητικό έκτρωμα να περάσει.
Η πεισματική αντίθεση στην αγωνιστική πρόταση των Παρεμβάσεων οδηγεί στην επίθεση στο Χ. Ζαγανίδη και στις Παρεμβάσεις από τον κομματικό συνδικαλισμό του ΠΑΜΕ από κοινού με τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, παλιό της ΔΑΚΕ και νέο των ΣΥΝΕΚ. Καθόλου τυχαία την ώρα που το ΠΑΜΕ έχει σταθερά μονόπλευρο μέτωπο σε βάρος των Παρεμβάσεων σαν μια δύναμη που δήθεν «στήριξε το ΣΥΡΙΖΑ», η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ, τα ΣΥΝΕΚ, αντιμετωπίζεται με το γάντι, ενώ η κυβερνητική επίθεση με τις πρόσφατες αντιεκπαιδευτικές προτάσεις του «διαλόγου» του υπ. Παιδείας μένουν στο απυρόβλητο μπροστά στην προτεραιότητα του ΠΑΜΕ για «ξεκαθάρισμα» του Ζαγανίδη και των Παρεμβάσεων.
Αυτή είναι η αλήθεια με απλά λόγια και όλοι θα κριθούν με βάση τη στάση τους. Εκεί όμως που ο κλάδος και η ιστορία θα μας κρίνουν όλους, είναι η τοποθέτηση απέναντι στην επίθεση κυβέρνησης-ΕΕ. Οι Παρεμβάσεις απαντούν στη συκοφαντίες και απευθύνονται στον κλάδο με ενωτική πρόταση αγώνα και υπεράσπισης του σχολείου και του εκπαιδευτικού, οργάνωση μέσα από γενικές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα, με αποφασιστικές και μαχητικές μορφές πάλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου